Nehoda na trati...

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 7 18:00:15 CEST 2007

No, na ty draty bych se bal fouknout cokoliv. Jsou ruzna vedeni s ruznymi
napetimi. Oni uz hasici vedi co pouzit a nebo to nechat vypnout. Jeste musi
dostat jasnou zpravu, ze je to vypnute a verim, ze si to mohou overit
merenim. Kdysi jsem delal na draze a par smrtaku jsem videl a o nekterych
jen slysel. Jsou to zbytecna umrti, ktera vznikla ve vetsine pripadu
nedodrzenim predpisu. Zazil jsem smrtak tri lidi s autojerabem. Ridic to
odskakal prvni, pak ten co drzel uplne zbytecne lano za autem a pak ten, co
chtel toho ridice dostat ven. Dost velkej pruser.
Jindra Polivka

A proč ne? Už dávno se nehasí jen vodou :-)