Nehoda na trati...
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Pondělí Květen 7 15:18:17 CEST 2007
Hezký den,
návěstidla jsou. A před dost přejezdy jsou i návěstidla zvaná
"přejezdníky" a ty vlaku signalizují jestli je přejezd v činnosti nebo
není. Ale hlídá jen činnost zařízení, ne to, jestli tam nějaké memblo
stojí. Je pravda že v tomto případě někdo muset totálně něco zvorat.
Protože tam elektrodispečer vypnul napájení troleje (jinak by hasiči
nehasili). Takže se vědělo přesně kde do je. Mám pocit že z tohodle se
ČD jen tak nevykroutí. To je prostě naše chyba. Je smutné že k nim
dochází ...
Jinak návěstidla mezi stanicemi jsou v zásadě dvojího druhu: hradla,
nebo automatický blok - autoblok. To první jsou vlastně malé stanice,
kde jsou lidé a podle pokynů zařízení, telefonu a tak obsluhují
návěstidla. Je to dosti blokované, takže udělat hloupost se moc nedá.
Ale pořád tam je člověk. Autoblok funguje samočinně. Vlaky si samy
obsluhují návěstidla tím, jak jedou. Svítí zelená, projede vlak a
rozsvítí se červená a na předcházejícím návěstidle žlutá. Takže se dá
poznat že mám před sebou ještě jeden volný úsek a nebo už nemám.
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Milan Mlynarčík napsal(a):
> Šokujúce je, že od nahlásenia problému do zrážky prešlo 17 minút. Aby nebolo
> možné zastaviť lokomotívu za vyše štvrť hodiny - neverím. Zase niekto musel
> riadne zazmätkovať. Učite tá lokomotíva za ten čas prešla okolo spústy
> semaforov.
Další informace o konferenci Hw-list