[OT] Nehoda na trati...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 7 14:29:41 CEST 2007

Jo, dala by se tam fotozávora (nebo fotozávory), stálo by to několik
miliard a byla by to další černá díra na peníze v ČD.

Jinak ty semafory pro vlaky podél trati jsou, celkem logicky jsou
potřeba, aby rychlejší vlak nenarazil do pomalejšího, prostě aby si
udrželi mezi sebou rozestupy. Jak je to řízený, to nevim.

P.K.