Atmel ISP89

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Květen 7 09:57:16 CEST 2007

Dobry den,
chtel jsem nainstalovat na jednom starsim pocitaci (pentium 1, 200 MHz,
Win98SE) Atmel 89ISP software a pri spusteni mi to hlasi ze procesor
nepodporuje Time stamp informanions. Da se to nejak obejit? Neco tam
doinstalovat? Druhy pocitac (Atlon 1850 MHz, win XP) zase pri spusteni hlasi
DLPORTIO.SYS device driver not loaded. Port I/O have no effect. Co s tim?
Neni to ovladac ktery ma byt soucasti systemu? Rad bych to alespon na jednom
pcitaci rozchodil. Jinak jednou tady byl odkaz na tohle programovadlo, soft
u Atmela a schema na nejakem ruskem serveru. Desticku jsem prekreslil,
udelal a az (jestli nekdy) to zacne chodit, dam to na web.

Andel