OT: doplneni inkoustu do tiskarny....

Neděle Květen 6 11:58:58 CEST 2007

Hezké poledne,

    v tom případě doporučuji udeřiti ctěným očkem na adresu
www.sasa.monty.cz/TMP a najít vhodný soubor :-)

    Je to pro ty moje, ale v návodu se píše jen o černé, barevná funguje
stejně. Možná že bude postup použitelný i pro jiné hlavičky.

    Jinak to nebylo nedocenění něčích znalostí, já totiž četla návod ke
svým hlavám kdysi v pravěku a od té doby ne. No jenže od té doby se něco
změnilo a začali tam dávat tento postup což jsem nevěděla. Pak mi někdo
z konference doporučil se podívat do návodu :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186