OT: Tajne informace bylo: chladice do CASE a snizeni otacek - shrnuti

Neděle Květen 6 10:04:06 CEST 2007

Hezký den,

    sama se snažím vyhazovat z odpovědi nepotřebný text, stejně jako
většina normálních lidí. Ale je značná část lidí co to nedělají to chápu.

    Thunderbird se bezpečně naučil vyhazovat všechno s viagrou a podobně
do koše. I když tam jsou české věty, zrovna tak dopisy z ČSOB řadí
správně tam, kam má. A že mi toho spamu chodí denně stovky až tisíce ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186