Blokova schemata

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Květen 5 17:27:17 CEST 2007

> Pouzivam Dia.

Take pouzivam Dia a musim rict, ze je opravdu hodne spatnej (mizerny
vykreslovani, chyby (rovnobezky nejsou rovnobezne), mizernej export,
kazi fonty, velmi neohrabana prace s GUI.

Zel, zatim jsem nenasel nic lepsiho, ale chystam se prejit na Unixove
davkove vykreslovani, jake je pouzito v systemech groff a lout
(vypadl mi ten nazev, je to neco jako sazec matematickych vyrazu
"eq").

Ovsem kolegove zde k velke spokojenosti pouzivaji uzasny nastroj na
_samocinne_ kresleni diagramu... jmeno mi vypadlo, ale myslim, ze jej
pouziva i Doxygen. Jde o to, ze se pouze napise, ktery blocek je
spojen s kterym a ten soft to sam vykresli. Chapu, nekdy se to
nehodi, zvlast, pokud clovek ma presnou predstavu o vzhledu. Jindy to
naopak muze prijit vhod.

ZdraviM.P.