Nabijeni autobat. 12V z 19V

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Květen 4 13:17:52 CEST 2007

Tak se mi to kdysi stalo, dobijel jsem to 2 nabijeckami paralelne takze 7A
asi 3-4h, pritom ACU byl 70Ah, takze se asi nic nevarilo

ACCU ale pak odesla, no to by asi odesla stejne, kdyz uz nedrzela (proto se
taky vybila, mela asi 2,5 roku), ted jsem dal 85Ah noname a drzi dost, zadny
problem, take jsem si koupil nabijecku.

Jen mi slo o to
to dozvedet se, zda po fyzikalni strance muzu tu bat. Psokodit... Proste
jsem nic jineho po ruce nemel a volat odtah by vyslo draz jak ty nabijecky a
ACU dohromady. A i informovat, ze se to v pohode da...