Prorgamátor PRESTO z Asixu

Pátek Květen 4 12:11:16 CEST 2007

Hezký den,

    tak všem moc děkuji za ochotu. Po zkušenostech s PICCOLEM jsem
čekala podobné ohlasy a jsem ráda že jsou.

    To že nemá patici pro obvody je spíše výhoda, navíc se dá jednak
postavit a jedna koupit už hotová jejich
(http://www.asix.cz/a6_isp2zif.htm). Tak uvidíme časem jestli PICCOLu
opatřím brášku :)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz