Ma cenu davat k DIP jazyckovemu rele ochranou diodu ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Květen 3 22:07:31 CEST 2007

Já bych tam tu diodu určitě dal. Kdysi jsme několik dní hledali zdroj
rušení  v rozsáhlém systému a nakonec to bylo to nejmenší relé, u kterého
taky někdo ušetřil diodu.   Indukčnost toho relé není zas až tak malá
vzhledem k velkému počtu závitů slabým drátem a napěťová špička při
rozepnutí může být velmi velká. Když tam tu diodu nedáte, možná se budete
dost divit.