chladice do CASE a snizeni otacek

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Čtvrtek Květen 3 18:05:03 CEST 2007

Lepsi desky ASUS maji i jakesi vstupy oznacene "thermal sensor connector".
Ovsem zadny sensor se k nim vetsinou nedodava a v manualu taktne mlci o co by vlastne melo jit.
Poradite?

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 03, 2007 2:50 PM
Subject: RE: chladice do CASE a snizeni otacek

Já doporučuju otevřít case a všechno chladit pasivně. Athlon 64 3500+ to
zvládalo pasivně úplně bez problémů, grafických karet pasivně chlazených je
na trhu plno (kromě nejvýkonějších modelů), disky není třeba nějak extra
chladit, stačí, když mají dostatek místa. Pasivně chlazený zdroje jde taky
sehnat, bohužel cena je dost šíleně vysoká.
Případně můžu doporučit desky od Asus, mají QFan, což je regulace otáček
přímo z biosu, funguje to suprově, i originál chladič ztichl tak, že není
slyšet. Dokáže to regulovat dva nebo tři chladiče.
Bohužel Athlon 64 X2 4800+ už to pasivně neutáhne, musel jsem nasadit tichý
chladič... :(