konflikt dvou ftdi ve winxp???

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Květen 3 11:55:06 CEST 2007

u silabs prevodniku staci pri stejnem vid a pid zmenit "serial number" a pak se vse
nainstaluje ok. mam takhle s jednim driverem 4 x stejny prevodnik. u ftdi to bude stejne.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of admin.mtech@gmail.com
Sent: Thursday, May 03, 2007 11:47 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: konflikt dvou ftdi ve winxp???

Kazde zariadenie ma svoje VID a PID (Vendor ID a Product ID) podla ktoreho sa identifikuje v systeme a system mu podla neho prideli , alebo povoli naistalovat driver.

USB zariadenie pri pripojeni v procese enumeracie zasiela svoje VID a PID + class a subclass id do systemu.

VID a PID pripojenych zariadeni sa da najst v regedite vo vetve:
HKLM\System\CurrentControlSet\Enum\USB\
Po rozbaleni kazdeho Vid_XXXX&Pid_XXXX, uvidime vzdy ked bol proipojeny (do ineho USB portu) dany bazmek, jeho parametre.

Kazdy driver ma *.inf subor, v ktorom je zasa mozne najst nak isto VID a PID, aby system vedel ktoremu zariadeniu ma dany driver pridelit.

Ked sedia tieto VID, PID, CLass, Subclass, potom system prideli driver k pripojenemu zariadeniu.

Treba zistit ake VID, PID, Class a subClass cislo vracaju jednotlive problemove USB zariadenia.

Zmena nazvy drivera nepomoze, treba zmenit VID alebo PID vo vasom zariadeni (myslim ze FTDI do ma externej EEPROM) a tak isto aj v *.inf subore (tam zmente aj textovy retazec identifikujuci vase zariadenie), a potom by to malo chodit.

mt