icprog pod XP

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Květen 3 10:08:15 CEST 2007

Jeste mrknout, jestli LPT1 neni zakazany (spravce HW ve Win) a pak mozna
zkusit nainstalovat nejakou tiskarnu na LPT1, bez toho je myslim ten
port uplne odstraneny (aspon tusim,ze mi to kdysi pomohlo, ale jisty uz
si nejse a jak to presne funkuje taky nevim ;-) )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jozem@volny.cz
Sent: Thursday, May 03, 2007 9:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: icprog pod XP

Díky za radu - i tomu "i vy jednomu", který si myslí, že neumím číst.
Ovladač icprog.sys v adresáři mám, v nastavení ho mám zapnutý a režimy
kompatibility jsem postupně vyzkoušel už všechny (ačkoli na homepage
píše, že má být vypnutý). Jen jsem nezapínal řízení přes Windows API. To
pomohlo u mašiny v práci. Notebook ale bohužel stále vzdoruje :-( Možná
do toho kecá něco, co jede na pozadí, ačkoli si myslím, že žádnou
aplikaci, která by si přivlastnila paralelní port, ve stroji nemám.
Nenapadá někoho možná zrada? Díky

Josef