xilinx ISE 9.1

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Středa Květen 2 17:16:07 CEST 2007

Verzi 7.1 neznám, ale 9.1 to má následující.
V okně Processe rozbalit Generate Programming file a spustit Generate PROM, ACE or JTAG file.
Vyskočí přivítání do Impactu a v něm zatrhnout Prepare a PROM file. Next.
V dalším zkontrolovat že je zatrženo Xilinx PROM a MCS. Do PROM file name napsat název tvořeného souboru a snad i zkontrolovat adresář, kde se má vytvořit. Já používám vždy adresář celého projektu. Next.
Teď je potřeba vybrat typ konfigurační paměti a přidat ADD. Next.
Další už je jen pro kontrolu takže Next.
Vyskočí hláška a tu Yes. Objeví se okno s obsahem adresáře a v něm soubor bit. Ten otevřít a na další hlášky No - Yes. Teď už jen spustit Generate file a přeji hlášku úspěchu.
Rozhodně jsem nikde nic nenastavoval.

Ještě otázku. Jak to vypadá s tou deskou se Spartanem3, jak jste mi psal na mail do školy. Doufám, že odpověď došla, protože další dva maily se mi vrátily nedoručené.

Zdraví Král