RS232 terminal - monitor SW

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 2 14:00:14 CEST 2007

Mam aj tu, a aj 20040204 tiez oznacenu ako 1.9b... Bray sa ocividne
nesr*l s verzionovanim... :-) Ta posledna verzia zrejme vznikla pod
ohromnym tlakom (ako dokaz je ten ledabolo prehodeny pulldown a tlacitko
cez pole radiobuttonov - dokonca tie radiobuttony pod nimi aj funguju,
ak sa clovek na ne strafi) - predpokladam, ze na to uz jednoducho nemal
cas a pritom ho ludia bombardovali poziadavkami... Od tych
predchadzajucich verzii sa lisi okrem ineho pulldownom pre COMy miesto
pevne definovanych 10 COMov.

wek