C++

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Květen 2 13:17:40 CEST 2007

6 sekund? Je to rychlejsi i pri krokovani? Co stoji Real ICE?
dsPIC33FJ256GP710 - DMA vypada super. Skoda ze to nema externi bus - pro
pamet a UART.
Michal

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 02, 2007 11:28 AM
Subject: Re: C++

>Chtelo by to jednoduchy procesor s linearni adresaci pameti - 16/32bit
>architektura. Nejlepe 256KB FLASH+256KB RAM a samozrejme hromadu periferii.

Pouzivam 2 mesiace dsPIC33FJ256GP710. Nie je to stavane na externu
pamat,  ale ma  30kB RAM, 40 mips-ov a velmi slusne periferie, vratane
DMA pristupu k nim. RealICE s tym bezi tiez celkom svizne - 100kB
program naloaduje za cca 6 sekund. Potrebujem tiez viac pamate, pouzivam
seriovu SPI flash od atmelu.

j.