C++

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Květen 2 10:52:12 CEST 2007

Odpoved byla strucna a jednoducha - obsluha externi pameti neni plne
implentovana.
Jeste se musim prokousat novou verzi Pro.
V uvedene aplikaci mam 4x UART. Zkousel jsem posilat hromadu dat a zjistil
jsem zajimavou vec- pokud bych mel dostatek vnitrni pameti mohl bych vyrazne
zvysit vykon celeho zarizeni. Bez nutnosti pritapet pod kotlem - vyssi takt.
(Momentalne jsem limitovan externi pameti - odezva sbernice.) Do bufru
seriove linky ukladam i timeout komunikace+chyba. Takze hlavni program si v
klidu a pomalinku zpracovava data z jednotlivych vstupu. Ale podminkou je
dostatek pameti. V ISRku se moc externi pamet neda pouzit, takze jsem musel
rozdelit 8KB mezi nekolik seriovych linek a jeste mam bufer pro LCD. Byl to
velky boj a vysledek byl hodne kompromisni
Chtelo by to jednoduchy procesor s linearni adresaci pameti - 16/32bit
architektura. Nejlepe 256KB FLASH+256KB RAM a samozrejme hromadu periferii.

Michal Gregor

Michal

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 02, 2007 10:32 AM
Subject: Re: C++

> V PICC C18 jsem na chyby nenarazil.

To jste stastny clovek, ja uz jsem jich tam nasel postupem casu nekolik.
Ale musim kvitovat s povdekem, ze jsem prakticky vzdy dostal behem dne
ci dvou opravu.

> Ale ma to spoustu omezeni pri s externi pameti:
> - nejde pracovat s bitovymi promennymi ve structure v externi pameti
> - jde kopirovat structuru s externi do interni, ale uz to nejde zpet
> - kopirovani dat externi interni a naopak je strasne, je nutne
> optimalizovat
> v asm (chybi jednoducha funkce na kopirovani)
> - sprintf se zapisem do externi pameti nepouzitelne - jeden radek 80mS.
> (po
> uprave na vlastni kod 800uS)
> -vysledny program hodne casto upravuje BSR register
> [...]

Diky za poznamky o externi pameti. S timto jsem zatim nemel tu cest a
koukam, ze implementace v PICC-18 je zatim tak trosku v plenkach.
Reportoval jste problemy, budou s tim v dohledne dobe neco delat?

Lukas Grepl