Laserova zavora + odrazka

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Březen 31 22:25:29 CEST 2007

> Pozor - odrazka na kolo a odrazka na infrazávoru nejsou stejné.
> Odrazky na infra, které používá naše technika otáčejí poarizaci světla o 90°- nejdou nahradit normálníma odrazkama !!!

Jaky je rozdil mezi odrazkou na kolo a pro IR zavoru?

Ja teda nevim, ale vzdycky jsem mel za to, ze staceni roviny polarizace
o 90° je principialni vlastnost koutoveho odrazece, tedy ze neexistuji
odrazky ktere by polarizaci otacely a jine, ktere by neotacely - pokud
tedy samozrejme pouzivaji princip koutoveho odrazece. A to jsou snad
vsechny normalni odrazky, i na kolo - a nebo ne?. Jina vec je, ze takova
odrazka na kolo treba nemusi dobre fungovat v IR pasmu, ale to jen hadam.

Lukas Grepl