Laserova zavora + odrazka

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Sobota Březen 31 14:32:15 CEST 2007

A co takhle se vykaslat na laserove ukazovatko, ktere pomerne rychle
degraduje a pouzit vysoce svitivou led pro automobilovy prumysl. Paprsek
samozrejme impulsne modulovat a tim odlisit od vseho mozneho ruseni. A
pri pouziti optiky za par korun to funguje i na stovky metru. Kdysi jsem
neco podobneho resil a volne jsem se nechal inspirovat optickou casti
Ronji. Konstrukce vysilace  a prijimace vychazela z paraboly od
Halogenove bodovky. Vysilaci dioda umistena nad ohniskem a zastinena a
zezadu detektor a to bylo vse.
J.V.