Jakou zvolit strategii programu

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Březen 30 15:12:14 CEST 2007

Dekuji vsem za napady - uz jsem to vsechno procetl a chytim se
posledniho prispevku p.Hanzala zda to chapu dobre.

Pouziji oba kanaly CCP tak, ze necham bezet 16b timer taktovany z hodin
MCU a fungovat to bude tak, ze prvni kanal v rezimu capture mi bude
delat otisky (v okamziku prichodu puzlu od cidla) stavu timeru a ukladat
je do capture registru (rozdil poslednich dvou hodnot bude cas mezi
pulzy) a zaroven druhy kanal v rezimu compare bude porovnavat hodnotu
timeru s nastavenou hodnotou compare registru kterou pokazde zvetsim tak
aby  dalsi preruseni prislo  po 20ms.

Jestli poctam dobre tak pri Fosc/4=5MHz a prescaleru nastavenem na 1/2
dostavam na 16b timeru cas pres 26ms a rozliseni  400ns. :-)

RadekCX