OT: spolehlivost Flash disku

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 30 09:01:46 CEST 2007

Delphin wrote:

> Souhlas, ale pouze pokud budou vyrobci po pravde psat do datasheetu "Toto
> mass storage za techto podminek vse nenavratne smaze".

Mno ved presne o tomto pisem v tom dlhom maili. Ukazte mi datasheet k
nejakej klucenke... :-( Alebo hoci aj CF disku :-(((

> S ucetnictvim je zamysleno pracovat a to se v sejfu banky dela dost tezko.

Mno ak to nebolo myslene ako zaloha, tak sa ten USB kluc moze povalovat
napr. v USB zasuvke toho isteho pocitaca v tej istej serverovni... :-)

Pointa je ta, ze za urcitych okolnosi moze mat solid state technika
navrch oproti "moving" technike. Bohuzial, tie okolnosti nie a nie
nastat... :-(

wek