Laserova zavora + odrazka

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Březen 30 08:39:45 CEST 2007

Namiesto zrkadla sa pouzivaju odrazky ( podobne ako na bicykloch, alebo
autach )
standardne biele ( priesvitne ). Ak je to kusovka - predajna bicyklov -
predna biela odrazka na bicykel.
Nie su citlive na presne nasmerovanire - ich struktura je taka, ze
odrazaju svetlo tam, odkial prislo.

Mavaju to aj velkoobchody s instalacnym materialom ako options k IR
snimacom a zavoram
Kedze je to plastove, tak to nerosi a nenamrza. - s tym problemy nie su.

Dodo