ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 30 08:58:49 CEST 2007

Mno, cely trik spociva prave v tom, ze tu amplitudu a fazu nosnej
poznate, resp. nosnu mate k dispozicii v cistej podobe (aspon som o tom
vnutorne presvedceny, ze Balu to presne takto pouziv (Balu ma laskavo
sprdne ako to tak nie je...))
Potom to nie je nic ine ako stara znama synchronna detekcia (lock-in),
so vsetkym co s tym suvisi...

Mno a ked ta nosna priamo nie je, tak si generujete lokalnym oscilatorom
nieco v jej blizkosti, potom v tom "demodulovanom" signale uvidite silny
pik na rozdiele nosnej a modulacnej, a samotnu modulaciu napravo od neho
- mno a toto sa digitalne uz "pomerne lahko" odfiltruje.

Samozrejme tam potom velmi zalezi na fazovej cistote tych vzorkovacich
hodin - preto tam v tom datasheete machruju ze oni to jitterom co prida
samotny vzorkovac nepokazia...

wek