OT: spolehlivost Flash disku

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 29 17:32:33 CEST 2007

Mno ale tiez je nezmysel ze to prehlasite len tak spakruky za nezmysel.

Z pocitacoveho (systemovo-aplikacno-softwaroveho) hladiska je mass
storage cierna skrinka, nech je to USB klucenka alebo HDD. Nijako mi
nezabranite aby som do vacsej klucenky namontoval miniaturny harddisk,
alebo aby som Vam predal krabicku rozmerov HDD obsahujuca FLASH pamete
(bola by to pre mna financna samovrazda ale moralne vitazstvo :-))) ).
T.j. rozdiel je niekde inde nez vo FORME. Vid moj predchadzajuci mail.

Z bezpecnostneho hladiska sa moze ten USB kluc povalovat trebars v sejfe
v banke.

wek