OT: spolehlivost Flash disku

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 16:59:07 CEST 2007

v tomto kontextu se mi text nize jevi jako docela sebevrazda.
resili to na jine konferenci, ze maji na flash cely ucetni SW,
tedy ne zalohu, ale primo z flash spousti program.

Dobry den vsem

co si myslíte o možnosti uložit celé účetnictví na USB flash disk a pracovat
přímo na něm?
Dosud to řešíme pomocí pevného disku umístěného v "šuplíčku", který
zasouváme do několika různých PC, na nichž jsou samozřejmě nastavené cesty
pro spouštění programů z něj. Někteří technici ale přišli s nápadem právě
USB klíčenky, mě se ale nezdá, že by pro takové zatížení byly stavěné. Ale
třeba to někdo tak už provozuje.
´

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 27, 2007 9:07 AM
Subject: Re: OT: spolehlivost Flash disku

Loni v zimě 512 flash disk pretec v aute pri -12 stupnich , druhy den
nic citelne - rozsypany caj, chyby v nazvech souboru. Pak jsem udelal
pokus s jinym  1Gb v mrazaku  cca -16 stupnu.   druhy den test cteni OK,
tak jsem ho tam dal zas a tyden na nej zapomel. Co myslite?
Zas nejake chyby ( pravda, nebylo jich moc) .
Kolegovi umrela  klicenka pri svarovani. ( mel ji v kapse...)
Z meho pohledu pri extremnich stavech nic moc spolehlivost!