ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 29 14:42:53 CEST 2007

Nieee.

Toto viacmenej je to opozdenie apertury (cize okna), a to vlastne u
daneho prevodnika jednoducho ani nedali do tabulky, to pokojne moze byt
aj 5ns (pri 100Mvzoriek/s).

Mna skor zaujimalo, ci je nejake vzorkovacie okno (t.j. faza, ked je
vstup pripojeny na vzorkovaci kondenzator) dlhe prave 2ns. A ono nie je;
len je ten "vzorkovaci kond" "dost maly" na to, aby na nom zostalo len
zhruba 2ns vzorky. T.j. aj ked je to okno otvorene hoci aj 50ns (pri
vzorkovani 10MHz, trebars), na "vzorkovacom konde" sa meni napatie v
rytme vstupu tak rychlo, ze tam zostane len poslednych cca 2ns pred
uzavretim okna.

Kto ma prvy sprdne ze tu kazem bludy? :-)

wek