ADC for dummies, was: SDR (was citlivost autoradia ??)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Březen 29 12:55:46 CEST 2007

Aperturove zpozdeni je doba od zacatku pozadavku o prevod po okamzik kdy
na vystupu S&H a nebo T&H je ustalene napeti odpovidajici soucasnemu
vzorku. Rozdil mezi S&H je v tom ze u S&H zacnete pametovy kondenzator
nabijet az v okamziku kdy date pozadavek o nabrani vzorku a nejakou dobu
to trva. U T&H je pametovy kondenzator pripojeny trvale a v okamziku kdy
chcete ziskat vzorek ho od vstupniho signalu odpojite a zustane na nem
pozadovane napeti. V podstate je to jen rozdil v tom jakym zpusobem
ridite vzorkovac.
Takhle tomu alespon rozumim ja.

Tosa