SDR (was citlivost autoradia ??)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 29 11:42:27 CEST 2007

preto radsej pouzivam termin "analog bandwidth" :-) Z ceskoslovenskej terminologie mam trochu chaos pac ju pouzivam velmi zriedka, viacmenej len tu na konferencii. Vsetka technicka komunikacia prebieha v anglictine a hlavne vsetko som sa aj ucil v anglictine. Preto mi niekedy slovenske vyrazy nepridu hned na rozum, alebo som ich nikdy nepocul :-)
b.