SDR (was citlivost autoradia ??)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 29 11:37:25 CEST 2007

> nie celkom :-) ako som v predoslom maile pisal. Povedzme 80Msps
> prevodnik ma sirku analogoveho pasma povedzme 500MHz. To znamena
> ze mozes samplovat signal az do 500MHz rychlostou do 80Msps.
> Spejbl & Hurvinek ti to podrzia :-)

Aha, rozumim. Pripada mi to tedy trochu zmatene nazvane (asi jako
Wekovi), protoze 500MHz je v tomto pripade "nejvyssi pripustna
frekvence", kdezto sirka pasma zpracovatelneho signalu je pak
<=40MHz. Nu, nevadi, snad kazda terminologie obsahuje hromady
nelogicnosti (kvinta = 4 tony, piano = pomalu, alt = vysoky,
ortogonalni matice = ma ortoNORMALNI sloupce...).

ZdraviM.P.