OT: Skoro piatok (bolo Re: citlivost autoradia ??)

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 29 11:21:03 CEST 2007

upratovacky ma, ale to vies, oni ich poslu dole, zenska s handrou zacne umyvat 10V zbernice, zabudli jej povedat ze sice 10V ale 20kA, urobi to bzzzz ako ten svietiaci lapac much a ked sa to stane 30 krat tak dalsia tam uz nechce ist :-)
Ten bordel je tam koli tomu ze polski robosi co to zvaraju dokopy su neuveritelne prasce. Kazdy kto tam nieco montuje si vzdy po sebe musi upratat. Oni zjavne nie... Nase racky sme po dokonceni instalacie dokonca vo vnutri aj vysavali. Holt jina kultura...
b.