citlivost autoradia ??

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 29 10:48:30 CEST 2007

:-))

Takze PR zaver z toho je takovej, ze CERN k rizeni tunelu (ktery zpusobi
podle zarucenych zprav cernou diru a konec pidlivizace) pouziva
technologii vyvinute a pouzivane firmou Modry Puntik v radiich za 1000 Euro.

Jezismarija hlavne at se to nedostane nejak do Blesku nebo podobnych
periodik - nebo vam to tam do pul roku zavrou.

RadekCX