Návod pro M4100/4

Čtvrtek Březen 29 10:18:17 CEST 2007

Hezký den,

    prosím nemá někdo návod pro přístroj M4100/4 ? Je to starší sovětský
měřák izolačních odporů. Něco jsem našla zde:
http://www.astena.ru/m4100-4.html ale kdyby toho bylo více budu moc ráda
:-) Jde mi hlavně o zapojení měřících svorek, měření velkých odporů je
mi jasné, ale měření těch malých moc ne.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí gramatiku, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186