citlivost autoradia ??

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Březen 29 01:30:55 CEST 2007

--- "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz> wrote:

> Zatim tu nikdo nezminil  nastaveni kapacitniho trimru na vstupu
> autoradia.. Vetsina autoradii co jsem mel v ruce ma u ant. vstupu
> dirku
> a pod ni kapacitni trimr. Odbornikem, co radia montuje jsem byl
> poucen,
> ze se timto trimrem  nastavuje prispusobeni anteny k prijimaci.
> U jednoho autoradia co mi hraje v praci to opravdu ma vliv, stejne
> tak
> jako delka dratu, coby provizorni antena.  S kratkou cca 30 cm to
> hraje
> [...]

To dava zmysel. Len by som sa opytal, ako viem, kedy je to
prisposobene? Ked sa tu zmienil PK kabel.. na vojne sa vysielacky s
antenami prisposobovali tak, ze sa stlacilo tlacitko a potom sa tocilo
"kluckou" (viacotackovy/sprevodovany potenciometer) na najmensiu
(najvacsiu?) vychylku rucickoveho meraca. T.j. si myslim, ze stlacenim
tlacitka sa do anteny vysielal meraci signal a spätne sa meral PSV.
Je na autoradiach podobna indikacia, alebo len treba skusat, kedy
chytim najviac slabych stanic?

miro

Need Mail bonding?
Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.