Eagle - ako vyriesit nasledujuci problem?

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Březen 28 17:21:40 CEST 2007

Ahoj,

nakreslit cievku na plosaku je uloha skoro ako stvorena pre ULP skript.
(User-Language-Program.) Mohol by si to dat ako zadanie nejakemu
studentovi, co sa tam povaluje.
Sam som ULP sice este nenapisal, ale malo by sa to dat spustit ako v BRD
tak aj v LBR.
Aby som vela nekecal, tak ieco na sposob
ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/ulp/print-inductor.zip

Riso Kaliciak