Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Březen 28 16:10:38 CEST 2007

doporucuji vycházet z katalogových údajů - obecné hodnoty pro měď nemusí být
zcela přesné
- všechno má vliv ( průměr jednotlivých slaněných žil,tloušťka izolace,a
není měď jako měď)
a tak výrobce jistě do katalogu provedl příslušná měření
- další věc,co je nutno vzít v potaz je uložení jednotlivých vodičů,zda
budou svazkovány,v kotyrech,trubkách
zazděny atd... to kvůli chlazení
- délku použitého vodiče a z toho úbytek napětí
- mj. rozhodně bych to nepočítal na hraně  - pokud je to možné dát raději
větší průřez ...

DJ

BTW: pokud sháníte celou stovku - zkuste ELVO,REXEL atd....

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 28, 2007 3:59 PM
Subject: Re: Kde koupit dvoulinku (lanko 1.5 az 2.5 mm2) v metrazi?

To jse me dostal, pravda v OBI jsem nebyl, je u nas jen v Moste a kdyz
jsem neco chtel tak byli suverene nejdrazsi, ale co jsem zatim videl
tak 35Kc byla cena za  pruzez 2mm.

Nicmene vzhledem k tomu, ze chci 100m, coz bude nejspis cela spule a
mohu nakupovat na firmu, prodava to nekdo velkoobchodne?

Jeste se zeptam, jak je to s odporem u techto vodicu, vuci stejnosmernemu
proudu, staci vzit tabulkovou hodnotu pro med * uvedeny pruzez vodice,
nebo mi vzhledem k tomu, ze se jedna o svazek tenkych vodicu takto vyjde
ne uplne presna hodnota a je lepsi se podivat po katologovych udajich
nebo si odpor sam zmerit?

Dekuji

no a kolik si tak predastavujete cenu? ja tuhle pruhlednou k "bednam"

kupuju normalne v elektru za par penez v metrazi na civkach - videl jsem
ji za slusnou cenu i v Obi

nevim kolik presne stoji ten prurez co chcete, ale vim ze byla levnejsi
nez ta bila nepruhledna

Cena vyrazne naskoci az u vetsich prurezu - ted jsem naposled kupoval
4mm a ta stala uz asi 35Kc/m

RadekCX