DS1820

Delphin delphin@post.cz
Středa Březen 28 14:28:11 CEST 2007

> Me by zase zajimaly rutiny pro PIC. SIc jsem si to sam napsal podle
> datasheetu, funkcni to neni. Bohuzel nemam zadny LA abych zjistil v cem je
> problem. Vzit neco
> hotoveho a jen to nahrat se mi take nechce (to bych z toho nemel zadny
> pozitek :-)). Asi by mi stacilo si s nekym ujistit ty prodlevy v
> komunikacnim protokolu...

Komunikaci s DS1820 lze napsat i bez LA, osobne jsem to tak musel udelat,
neb jsem tehdy LA jeste nemel a slo to vcetne enumerace. Pomuze nakreslit si
prubehy podle DS v meritku a s cisly, v tech zkratkach se neda vyznat.
Problemem je nutnost odpocitat instrukce po 1 us a nezapomenout zakazat
preruseni.