PWM a RC

David Mensik mensikd@seznam.cz
Úterý Březen 27 17:02:32 CEST 2007

Diky za odpoved,
to je teoreticka otazka - dival jsem se na schema zdroje a jenom mi to
neni jasne, proc to funguje. Predpokladal jsem ze kdyz nabijim
kondenzator proudem pres ten odpor, tak se ten kondenzator postupne
nabiji. Kdyz zmensim stridu, jenom zmensim "davky" proudu - ale mel by
se stale nabijet. Kde delam v uvaze chybu?

Ozon