pripojeni MC39i modulu k 8051

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Úterý Březen 27 12:29:20 CEST 2007

pyrin napsal(a):
> Dobry den,
> mam tu MC39i GSM modul, lze jej pripojit na 3,3V logiku ? nebo se musi
> pripojit na jeste mensi napetove urovne ? neni mi to jasny, vyrobce
> uvadi na jednom miste, ze logicke vyvody jsou max 3,3V a jinde uvadi
> 2,65V.
> Chtel bych to pripojit na klon 8051, ktery je napajen 3,3V.
> Nedari se mi modul probudit. Pustim do nej napajeni 4V a zahejbu IGT a
> ono nic. Jen se na chvilku objevi na VDD (pin13) napeti a to je vse.
> SYNC LED neblika.
> Kdyby nekdo vedel, tak mne prosim nasmerujte.
> [...]
Ahoj (jeste jsi to nerozbehnul od ledna?),

spravne meris napeti na VDD, kde lze snadno poznat uspesny start. Pro
spravnou funkci se musi zajistit kvalitni napajeni na pinech BAT+. Pokud
se zvoli 4.0 V, je vhodne pohlidat, aby na nem nebyly poklesy vetsi nez
400 mV. Modul pak sam udela shutdown. Jinak pro spravnou funkci staci
privest napajeni na piny 1 az 10, na 13 se necim podivat, zda-li to
jede, 15 to nastartovat, 16 az 23 je seriovy port a 24 az 29 SIMka. Nic
dalsiho se nemusi resit, snad 32 pripojit jako indikator vysilani. Pokud
mohu doporucit, mnohokrat vyzkouseny zdroj je simpleswitch LM2670, ale v
doporucenem zapojeni na PCB - kdo neni zbehly ve VF obvodech, at to
radsi obkresli z kitu NS - nebude mit problemy s EMC, ani s funkci
(http://power.national.com).

Jarda Meduna