mega8 - citlivost komparatoru

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Úterý Březen 27 11:50:08 CEST 2007

Zdravím!! Bohužel mi pošta chodí nějak divně, takže odpověď je asi možná už
pozdě.
Mně dobře funguje to podle obrázku. Oba vstupy jsou na tom impenančně
stejně, takže citlivost by měla být určitě dostatečná.

Jirka

----- Original Message -----
From: <jirka7a@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 19, 2007 12:31 AM
Subject: mega8 - citlivost komparatoru

Zdravim,
chci se zeptat, mam signal cca 4.78 - 4.79 - cca 10-20mv o frekvenci 2 az 20
khz (neni to sinus).

Chtel bych to pripojit na komparator atmega8 a merit frekvenci - sirku
pulsu. Nevim ovsem jak je citlivy ten komparator atmega8, zda to pujde
naprimo ?

Mel jsem predstavu, ze udelam VCC/2 pomoci 1MOhmu k GND a VCC na jeden vstup
kompatatoru. Na druhy vstup komparatoru to same, jen jeste pres kondenzator
100p privedu ten muj vstupni signal. Nevim jestli to je uplne koser ?

Jirka