opet zachrana dat z disku

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Březen 27 11:40:26 CEST 2007

Díky.
Jejich web, na rozdíl od jiných vygooglených firem, vypadá seriózně. Počkám
jestli se ještě někdo nepodělí o zkušenosti ať již kladné, nebo záporné.

Jen pro přehled. Disk odešel z ničeho nic, tedy ne následkem pádu ntb ani
ničeho podobného. Je li připojen na IDE tak není zdetekován a) v ntb jde sice
nabootovat z cd, ale komunikace s jednotkou je viditelně zpomalená. Pokud
disk s redukcí připojím do velkého počítače tak ten vůbec nezačne bootovat -
tj. pravděpodobně zkrat na sběrnici, nebo tak něco. Pokud si vzpomínám, tak
se disk po připojení napájení roztočí.
Je to western digital, který bych osobně nekupoval protože s nimi mám jen ty
nejhorší zkušenosti, ale bohužel ten nákup jsem neměl na starosti.

Jakub Ladman