OT: spolehlivost Flash disku

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Březen 27 10:35:11 CEST 2007

pouzivam svuj flashdisk uz peknou dobu
svaruju s nim v kapse, nechavam ho v mrazu a zatim nic
ale jako admin jsem uz par flashdisku poslal na reklamaci a to tam
nebyl zrejmy duvod jako v mem pripade

asi to je kus od kusu
v kazdem pripade je to mnohem spolehlivejsi nez disketa ale bez zalohy
bych data nemel na zadnem mediu paskou pocinaje skrze harddisky cdcka
az po flashdisky
vzdy existuje relativne vysoka sance ztraty dat