OT: spolehlivost Flash disku

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Březen 27 09:55:01 CEST 2007

Moje zkušenost: Používal jsem Flashdisk Jogger 1GB asi rok na 2
počítačích - doma, a v práci. Za ten rok jsem 1x přišel o data, když
jsem při vypínání WindowsXP vytáhl disk z USB ještě před tím, než se
počítač úplně vypnul. A to tak, že jsem musel flashdisk znovu
naformátovat. Data z toho nešlo ničím vytáhnout. Naštěstí jsem to měl
ale všechno zazálohované. Jinak jsem neměl žádné problémy, že bych někdy
něco nepřečetl, nebo se mi něco z disku ztradilo, jak jsem četl v
různých fórech.

Aleš Filip
ICQ:64650313