[OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 26 20:29:28 CEST 2007

> Děkuji všem za jejich náměty, minimálně je to dobrá inspirace. Než se pustím
> do vlastního řešení (pomocí PDA), chtěl jsem si ověřit, jestli neexistuje
> něco jednoduššího/hotového.

Zpatky k tematu...
Jeste me tak napada, ze kdysi (jeste kdyz jsem mel auto s karburatorem
takze tak 1996-99) jsem zkousel sehnat prutokomer pro benzin a vysly mi
tri moznosti:

1) prutokomer pro wartase, ktery byl publikovan v Amaru
2) prutokomer z nejakeho karburatoroveho auta s pocitacem. Zejmena
francouzska auta ktera jsou vybavena na ukor kvality takze jsem nasel
treba z vraku Renaultu 11 ale nakonec jsem ho nekoupil. Mozna na
vrakovisti by i dnes neco bylo ale uz to je vice jak 20let co se takova
auta vyrabela.
3) nasel jsem prutokomer v nabidce RS Components, cena tenkrat byla asi
1.200kc a mel byt vhodny pro benzin a podobne latky.

> Taky děkuji těm, kteří se zastali Trabantů :-)

To nejak nechapu :) Mizerna konstrukce i mizerny motor...

Pavel