[OT] Trabant bylo:Palubni pocitac

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pondělí Březen 26 16:06:39 CEST 2007


> Wartburg na tom byl podobne ale dostal nejaky silnejsi motor (1.4?)
> ktery se bezne daval do Golfa kde tou dobou uz byl taky se vstrikovanim
> a katalyzatorem ale opet nevim jestli ve wartasu nebyla starsi
> karburatorova verze.

Byly to karburatorove verze.

>
> Ale pokud vim tak 4takt Trabant je velka rarita, 4takt Wartburgu se
> vyrobilo vyrazne vice a jeste je mozno je potkat na silnici i ted, pozna
> se snadno, nesmrdi a vyrazne lepe sedi protoze doslo i k mirnym zmenam
> naprav.



>
> Nastesti uz jsou doby techto aut u nichz se zastavil cas 40let pred

Bohuzel, protoze mozna nejsou karoserie tak in jako u modernich aut, ale co se 
tyce prakticnosti - nesrovnatelne.

Vim o cem  mluvim, mel jsem w353, w1.4 - ano ctyrtakt - mel nerizeny 
katalyzator, ted jezdim s Fabii.

> ukoncenim vyroby a ktere zamoruji ovzdusi jako 10-50 4taktu temer pryc.

Ani tohle neni pravda, ano z 2taktu vypadava vice nespalenych uhlovodiku, ale 
ty jsou podstatne mene zdravotne zavadne nez obsah vyfukovych plynu Skody 120 
a podobnych.

> Zakazu jejich provozovani se bohuzel asi nedockame tak snad ty posledni
> vraky brzo dojezdi.
Takze pokud bysme byli ferovi, tak bysme museli zakazat vsechna auta s rokem 
vyroby pod 1998.
Ano i Skoda Favorit v prvni verzi mel karburator, takze co se tyce skodlivosti 
tak na tom byl stejne jako zminene skodarny.


S pozdravem
-- 
Petr "Zapik" Zapadlo


Ing. Petr Zapadlo
vedoucí oddělení systémové podpory
Melzer, spol. s r.o.
Kojetínská 1a, 796 01 Prostějov
tel: 588 500134
mailto: zapadlo@melzer.cz
http://www.melzer.cz



Další informace o konferenci Hw-list