Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Březen 26 11:47:13 CEST 2007


Posledni rocnik jsem nesledoval, ty starsi ano a nedojelo zadne.
J. Polivka


Pokud si pamatuji spravne, tak zavod nedokoncil jediny model, je to tak?

26.3.07, gatilo <gatilo@centrum.cz>:
>  26.3.2007, 11:14:20
> Dobry den
>
> No system by jiste mel nejaky software, treba od "velke wokeni".
> Licencni ujednani jsme alespon jednou cetli asi vsichni, tak jakepak
> prebirani odpovednosti. :-(
>
> V USA probiha kazdy rok zavod vozidel ktera nejsou rizena clovekem,
> 50 mil v terenu nebo tak neco. Odmena pro vyteze neni zcela
> zanedbatelna, nejake statisice $, plati to armada. Rychlost lonskeho
> vyteze byla, pokud si pamatuji zavratnych 10 mil/hod. Srovnejte si to
> s rychlosti na Pariz-Dakar.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo@centrum.cz
>
> --
> Pavel Kadečka napsal:
>
> > Neumím si představit, k čemu by zrovna tohle bylo dobrý. Aby mohly
> > jezdit auta bez řidičů? Jako dodavatel toho systému, převzal byste
> > odpovědnost za škody při nehodách?
>
> > P.K.
>
> >> Automatický řidič - na počátku 80. let byl vyvinut systém, který
dokázal
> >> udržet auto jedoucí rychlostí 8km/h na silnici ve svém pruhu. Bylo to v
době
> >> počítačů 3. generace, teď tu máme 4. a kde nic tu nic, problematické
> >> kolejové pendolino k tomu však nepočítám. Minimálně pro jízdu na
dálkových
> >> silnicích v americe, africe, asii a austrálii by toto mělo veliký
úspěch.
> >> Lidstvo toto však mít přesto nemůže, jistě si dovedete představit co by
se
> >> dělo.





Další informace o konferenci Hw-list