Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Březen 26 11:07:38 CEST 2007

v patek jsem byl v parizi a maji tam zajimavej samohyb bez ridice z
letiste ORLY nekam na metro
zajimave je ze kdyz je to ze to stoji asi 10 EUR a normalni metro s
ridicem stalo 1 maximalne 2 EURa rychlometro