Jak televizni rozvody bylo satelit

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 26 01:24:12 CEST 2007

Jestli je to ten kabel co mam ja tak  je to pekna bida. Na kabelovce je
to jedno, tam jede v rozvaděči pořádná pára. Na SAT to asi moc neni.
Když jsem ho měl cca 30 metru na střechu, tak na CZECHLINKU ( dnes
czlink) byla sila signalu 28 procent a kvalita 99.
Pak nam vitr sebral celou strechu a ted jsem tam dal  po rekonstrukci
stejnou delku asi 9 mm prumer - dielektrikum je  v prurezu jak citron a
sila signalu 86 a kvalita 99. Takze utlum ten 5mm asi ma, jde o to,
jestli to pro digisat neni jedno!