Snubber network pre impulzny transformator

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Březen 25 21:39:02 CEST 2007

Bez nej to osciluje. Kedze MOSFET vedie v oboch smeroch energia sa prelieva medzi transformatorom a kondenzatormi z ktorych je napajany. Chcem aby tam prebehol len jeden prechodny dej. Zapnem tranzistor, na vystupe sa objavi jeden pulz, hotovo. Ked sa tranzistor vypne alebo napatie na kondenzatoroch ostane nulove polarita napatia na transformatore sa otoci a zvysna energia sa cez polovicu D5 rozptyli v R10. V piatok som preinstalovaval pocitac takze teraz nemam spice, nainstalujem a mozem urobit obrazok...
b.

> Docela by mne zajimalo jak by to vypadalo pri zkratovani te pulky D5 pres
> kterou se to napaji. Nezda se mi ze by tam k necemu byla.

Trafo bude planarne na plosaku. Este to nie je hotove ale nieco taketo http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/switch/plosak.png
Pouzivam jadra EELP64/10 od Epcos.