Globalni spiknuti (bylo OT-Vista speech)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Březen 25 21:14:33 CEST 2007

Ano, taky pár takových věcí znám. Podle mně vcelku marginálních ale
bylo by třeba zajímavé dát takové postřehy dohromady a zjistit tak, co
"někdo" nechce aby se na tom pracovalo :-) Třeba by syntézou takových
střípků vypadly velice zajímavé věci...

Aleš Procháska