RE: OT:Re: Zvětšení kapacity HDD

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Březen 25 14:09:43 CEST 2007

Rada veci byla nejdrive objevena experimentalne a teoreticky vysvetlena az
se znacnym zpozdenim.
V kazdem pripade však doporucuji podat v USA patentovou primasku, at
nedodadneme jak s cockama, kdy si na ceskem objevu masti kapsu japonska a
americka kapitalisticka sebranka.

Pokud chcete pomoci s tvorbou prislusne teorie, která jev vysvetli tak se
doporucuji obratit na Tomase Pfeifera , který ma dlouholete zkusenosti v
oboru pyramidalni energie a bio magnetismu. Jeho práce je vseobecne znama a
siroce prijimana.
Pokud neuspejete u Tomase, zkuste Vaclava, na prazskem hrade se ted fusuje
do kde ceho, mají tak opravdovy akademicky zajem a dalekosahle zkusenosti z
klimatologie, snad stavi i meterologickou butku tak vam urcite pomuzou. Cist
pry umi docela urcite.
Koneckoncu, ktere akademicke pracoviště se muze pochlubit tim, ze navazuje
na slavne alchymisticke tradice z dob Rudolfa II.

http://www.gymstola.cz/s_pseupr.php

>Proc smajlika? Mne to funguje. Je uplne jedno, jestli to soucasna
fyzika umi nebo neumi vysvetlit, ja ten rozdil jasne vidim a citim.

Ales Prochaska